Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 27, 2012
Image Size
577 KB
Resolution
847×1150
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,471
Favourites
56 (who?)
Comments
34
×
More Maul Doodles by Abinition More Maul Doodles by Abinition
This is on Tumblr, too!

Oh look
Doodles of Maul
and one of Kilindi, too ♥
Yay :D
Add a Comment:
 
:icongeneralaris:
GeneralAris Featured By Owner Jan 21, 2014  Hobbyist General Artist
I ship it so hard
Reply
:iconmaulopress:
MaulOpress Featured By Owner Jan 3, 2014  Student Artist
You are great!Darth Maul Emoticon Darth Maul Emoticon Darth Maul Emoticon Darth Maul Emoticon 
Reply
:icongiorgia99:
Giorgia99 Featured By Owner Jul 19, 2012
Oh, Darth Maul is so sweet!!! Will you do, a draw with Kilindi??
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yknow... I just might : D
I love those two ♥
Reply
:icongiorgia99:
Giorgia99 Featured By Owner Jul 19, 2012
I did too a draw about those two ... it's really likes yours
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh yeah? : D Is it in your gallery?
Reply
:icongiorgia99:
Giorgia99 Featured By Owner Jul 19, 2012
[link]
Look at it :)
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh wow, the similarities xD
Cute!!
Reply
:icongiorgia99:
Giorgia99 Featured By Owner Jul 19, 2012
Yeah, but yours is the best :)
Reply
:icongiorgia99:
Giorgia99 Featured By Owner Jul 19, 2012
Do you have 5 minutes? I will put it now :)
Reply
:iconisk8er95:
iSk8er95 Featured By Owner Jun 15, 2012  Hobbyist General Artist
Maul & Kilindi :love:
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner Jun 16, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Cx ♥
Reply
:iconvline-designs:
vLine-Designs Featured By Owner May 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
awwww sooo niiicee ^^^^^^^^^^
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner May 31, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thanks so much! : D
Reply
:iconvline-designs:
vLine-Designs Featured By Owner May 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
:DD I'm a Maul fan too btw hahahah XD
Reply
:iconoldsophie:
OldSophie Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
This is so amazing! I really like all of these- your sketches really have a lot of depth to them. Also...kisses. :iconpervylinkplz:
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:'D Heeeeee~ Thanks so much! ;~; ♥ Youre too kind Erin!

Heh heh ;D Swapping spit is pretty fun
Not the easiest to draw though
Reply
:iconoldsophie:
OldSophie Featured By Owner May 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha! I have to agree with you on that one. You did a very nice job though. They don't look awkward or anything.
Reply
:iconatuarre:
Atuarre Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh. OOOOH! <3 <3 <3 Amazing! And the kissing... I really like it. I ship Maul and Kilindi, they are so sweet!
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:'D Thanks!!!! Im gladja like it! lol
And omg yay! Another shipper! ♥ :hug:
Reply
:iconatuarre:
Atuarre Featured By Owner May 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yeah, these two are so cute together ^-^ well, I wonder what Maul's surprise was...xD
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner May 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hopefully a pleasant one ;D
Reply
:icontrinity6diversia:
trinity6diversia Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist General Artist
LOL The kissing. :) Love how you drew him. He sort of looks sad... or regretful...
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
xD I tried. Lol
Thanks so much! :'D
Im sure after what happened at Orsis... he mighta felt a LITTLE sad :'C
Reply
:icontrinity6diversia:
trinity6diversia Featured By Owner May 29, 2012  Hobbyist General Artist
Yes, I agree. Great job again!
Reply
:iconrunnamor:
Runnamor Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Photographer
AMAZING!!
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
8'D Thanks!! ♥
Reply
:iconrunnamor:
Runnamor Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist Photographer
nbo prob.
Reply
:iconnemonus:
Nemonus Featured By Owner May 27, 2012
Nicely done. The anatomy is really good. And..yeah, I ship Maul and Kilindi. :P I really like the outfit you've given her here.
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thank you much! C:
8D OMG YES! Another shipper! :highfive:
lol thanks. I have no idea what they'd wear at Orsis
Reply
:iconnemonus:
Nemonus Featured By Owner May 27, 2012
You're welcome!

Haha, yep. Reluctant one, but I find myself wanting to find out more about Kilindi and wondering what could have happened if she survived.
Reply
:iconabinition:
Abinition Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I know right?
Personally, I think she would have died... anyway. Just sooner than any of us would like. If Maul and Kilindi did ever get involved, Sidious would have put a stop to it either himself or through Maul. Jerk :'C
Or maybe it would be the whole Anakin and Padme thing for a while, and then it would still end horribly cause stuff.
Reply
:iconnemonus:
Nemonus Featured By Owner May 31, 2012
XD Yeah, romances don't tend to work out well in the Star Wars universe. Especially the prequels.
Reply
:icondarthwill3:
DarthWill3 Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Go Maul!
Reply
Add a Comment: